Coordinate Systems - C# Graphics Programming Part-2

Posted by ေတဇာလင္း Tuesday 1 September 2015 0 comments

မိတ္ေဆြ၊ ညီအစ္ကို၊ ေမာင္ႏွမအားလံုးပဲ မဂၤလာပါဗ်ာ။ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ C# Graphics Programming အေၾကာင္းေလးကို ဆက္ေလ့လာၾကည့္ၾကရေအာင္ဗ်ာ။ အရင္အပတ္ Tutorial ေလးမွာတုန္းကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ Graphics Object တစ္ခု ဘရ္လို ဖန္တီးႏိုင္မလဲဆိုတာနဲ႔ ပတ္သတ္ၿပီး နည္းလမ္း(၄)သြရ္နဲ႔ ေလ့လာခဲ့ ၾကၿပီးျဖစ္ပါတရ္။ ဒီေနာက္ပိုင္း ေလ့က်င့္ခန္းေတြမွာေတာ့ က်ေနာ္တို႔ Graphics တစ္ခု ဆြဲယူျခင္းနဲ႔ ပတ္သတ္ၿပီး နားလည္လြရ္ေအာင္ Coding ေလးေတြနဲ႔ ေဆြးေႏြး ေပးသြားပါ့မရ္။ ဒီေတာ့ က်ေနာ္တို႔ မသိမျဖစ္ သိရမရ္႕ အေၾကာင္းအရာ တစ္ခုရွိလာပါၿပီ။ ဒါကေတာ့ Coordinate System ပဲျဖစ္ပါတရ္။ Coordinate System လုိ႔ ေျပာလိုက္တာနဲ႔ မိတ္ေဆြတို႔အေနနဲ႔ X axis နဲ႔ Y axis ႏွစ္ခုပါတဲ့ Point ေတြကို ေျပးျမင္မိၾကလိမ့္မရ္လို႔ ထင္ပါတရ္။ က်ေနာ္တို႔ အငရ္တန္းထဲက ရင္းႏွီးခဲ့ၾကတာကိုဗ်။ ေသခ်ာပါတရ္ ဒီေန႔ က်ေနာ္တို႔ ဒီ Point ေတြ အေၾကာင္းကိုပဲ Visual C# နဲ႔ ဆက္ႏြယ္ၿပီး ဆင့္ကဲ ေလ့လာၾကည့္သြားၾကမွာ ျဖစ္ပါတရ္ဗ်ာ။ ဒီေန႔ အပိုင္းေလးမွာေတာ့....
  • Visula C# ရဲ႕ Default Coordinate System အေၾကာင္း
  • 2D Space C# Graphic ရဲ႕
    • World Coordinate System
    • Page Coordinate System
    • Device Coordinate System
အေၾကာင္းေလးေတြနဲ႔ Drawing Area ရဲ႕ စမွတ္ကို Client Area အတြင္း မိမိစိတ္ႀကိဳက္ေနရာက စတင္ႏိုင္တာေလးေတြနဲ႔ ပတ္သတ္ၿပီး ေဆြးေႏြးေပးထားပါ့တရ္ဗ်ာ။ စိတ္၀င္စားတဲ့ မိတ္ေဆြ၊ ညီအစ္ကို၊ ေမာင္ႏွမမ်ား က်ေနာ္နဲ႔ အတူ ေလ့လာၾကည့္ၾကအံုးစို႔ဗ်ာ။
အားလံုးအဆင္ေျပ ေခ်ာေမြ႕နိုင္ၾကပါေစ။

0 Responses so far.

Post a Comment